Директор з групою студентів Нікопольський медичний коледж
Директор з групою студентів Нікопольський медичний коледж
Директор з групою студентів Гуртожиток поблизу з навчальним корпусом
Директор з групою студентів Гуртожиток поблизу з навчальним корпусом
Директор з групою студентів Багато різних спеціальностей
Директор з групою студентів Талановиті студенти
Директор з групою студентів Сильна матеріальна база

Циклова комісія клініко-педіатричних,

клініко-акушерських дисциплін та вузьких спеціальностей

Викладацький склад

 

Капінус В.А.      - директор Нікопольського медичного  коледжу, викладач, «спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії»

Касьянова Н.В. - голова циклової комісії, «спеціаліст першої    кваліфікаційної категорії»

Баранова О.В.     - викладач, «спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії»

Білецька Н.В.       – викладач, «спеціаліст другої кваліфікаційної категорії»

Вовк М.А.              - викладач, «спеціаліст»

Курта Т.А.           - викладач, «спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії»

Любча Н.О.        – викладач, «спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії»,   «викладач-методист»

Мазуренко М.І. – завідувач медсестринським відділенням,  викладач, «спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії»

Траханова Т.І.  - завідувач фельдшерським  відділенням,  викладач,  «спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії»


Коротко про нас

Капінус Валентина Андріївна

директор Нікопольського медичного коледжу

Дисципліни викладання:

«Акушерство», «Гінекологія», «Ріст і розвиток людини»

Освіта: Дніпропетровський державний медичний інститут, 1992 рік.

 

Стаж педагогічної роботи: 10 років

Категорія: «вища»

Підвищення кваліфікації  (курси, стажування):  Дніпропетровська медична академія, 2014 рік.

Національний медичний університет ім. О.О. Богомольця, м. Київ, «Сучасні психолого-педагогічні  аспекти діяльності керівного складу медичних коледжів та училищ України. Акушерство та Гінекологія», 2016р.   

Педагогічне кредо:

«Ти не можеш діяти, як вчитель, якщо ти не станеш поступати, як батько».

«Вчитель – «ходяча бібліотека», «розумова повитуха», «сонце миру», «садівник», «хороший пастух», «старанний акушер», «енергійний полководець». Я.А. Коменський

Навчально-методична проблема,  над якою працює:

«Формування та розвиток професіоналізму медичних фахівців на заняттях з клінічних дисциплін».

 


Касьянова Наталя Василівна

– голова циклової комісії клініко-педіатричних, клініко-акушерських  дисциплін та вузьких спеціальностей

Дисципліна викладання: «Медсестринство в педіатрії»

Освіта: Дніпропетровський державний медичний університет, 1987 р.

Стаж педагогічної роботи: 6 років

Категорія: «перша»

Підвищення кваліфікації  (курси, стажування): Національний медичний університет ім. О.О. Богомольця, м. Київ, 2015р.

Педагогічне кредо:

  • «Знання ніколи не буває багато, а вчитись ніколи не пізно».
  • «Щоб бути хорошим викладачем, потрібно любити те, що викладаєш і тих, кому викладаєш».

Вивчення  передового педагогічного досвіду на тему:

«Формування професіоналізму студентів за допомогою рішення тестових завдань».

Навчально-методична проблема,  над якою працює:

«Формування та розвиток професіоналізму майбутніх медичних фахівців на заняттях з педіатрії».

 


Любча Наталя Олексіївна

 – викладач циклової комісії клініко-педіатричних, клініко-акушерських  дисциплін та вузьких спеціальностей

Дисципліна викладання:

«Інфектологія», «Медсестринство в інфектології»,

Освіта: Дніпропетровський медичний інститут,  1972р.

Стаж педагогічної роботи: 38 років

Категорія: «вища»

Звання: «викладач-методист»

Підвищення кваліфікації  (курси, стажування):

«Дніпропетровська медична академія МОЗ України», 2017р.

Педагогічне кредо:

«Довго сам учись, коли хочеш навчати інших»   (Г. Сковорода)

 

Поширення  передового педагогічного досвіду на тему:

«Інноваційні технології, міждисциплінарна інтеграція  в системі медичної освіти».

 

Навчально-методична проблема,  над якою працює:

«Формування та розвиток професіоналізму майбутніх медичних фахівців на заняттях з клінічних дисциплін».

 


Мазуренко Микола Іванович

 – завідувач медсестринським відділенням

Дисципліна викладання:

 «Медсестринство в інфектології», «Інфектологія», «Епідеміологія».

Освіта: Харківський медичний інститут, 1978 р.

Стаж педагогічної роботи: 16 років

Категорія: «вища»

 

Підвищення кваліфікації  (курси, стажування): Національний медичний університет ім. О.О. Богомольця, 2014р.

 

Педагогічне кредо:

«Освіта – річ пречудова, але добре було б інколи пам'ятати: нічому з того, про що потрібно було б знати, примусом навчити не можна». (Оскар Уальд)

 

Узагальнення  передового педагогічного досвіду на тему:

«Застосування інтерактивних методів навчання при викладанні дисципліни «Інфектологія»».

 

Навчально-методична проблема,  над якою працює:

 «Формування та розвиток професіоналізму майбутніх медичних фахівців на заняттях з  інфектології».

 


Вовк Марія Анатоліївна

Дисципліна викладання: «Педіатрія», «Невідкладні стани в педіатрії»,  «Медсестринство в педіатрії»

Освіта: Запорізький медичний університет, 2008 р.

Стаж педагогічної роботи: 1 рік

Категорія:  «спеціаліст»

Педагогічне кредо:

«Учитель живе доти, доки він учиться. Як тільки він перестає вчитися у ньому вмирає вчитель»  (К.Д. Ушинський).

 

Навчально-методична проблема,  над якою працює:

«Формування та розвиток професіоналізму майбутніх медичних фахівців на заняттях з педіатрії».

 


Білецька Надія В’ячеславівна

 

Дисципліна викладання: «Основи охорони праці та охорона праці в галузі»

 

Освіта: Дніпропетровський державний медичний інститут, 1991 р.

 

Стаж педагогічної роботи: 8 років.

 

Категорія: «друга».

 

Підвищення кваліфікації  (курси, стажування):

Національний медичний університет імені О.О. Богомольця, м. Київ, 2014р.

Міжгалузевий інститут підвищення кваліфікації та перепідготовки спеціалістів, 2015р.

 

Педагогічне кредо:

«Вихователем і вчителем треба народитися. Поганий учитель підносить істину, хороший  вчить її знаходити. Найважливішим явищем в учбовому закладі, самим повчальним предметом, самим живим прикладом для учня  є сам  учитель». Адольф Дістервег (німецький педагог).

 

Навчально-методична проблема,  над якою працює:

«Заходи профілактики психоемоційного напруження в роботі медичних працівників»

 


Баранова Ольга Валентинівна

Дисципліни викладання:

 «Акушерство», «Гінекологія», «Невідкладні стани в акушерстві та гінекології».

Освіта: Запорізький державний медичний університет, 1995 рік.

Стаж педагогічної роботи: 11 років

Категорія: «вища»

Підвищення кваліфікації  (курси, стажування): Дніпропетровська медична академія, 2014р.

Педагогічне кредо:

«Щоб бути хорошим викладачем, треба любити те, що викладаєш, та любити тих, кому викладаєш».  В.Й. Ключевський.

 

Навчально-методична проблема,  над якою працює:

«Формування та розвиток професіоналізму медичних фахівців на заняттях з клінічних дисциплін».

 


Траханова Тетяна Іванівна

- завідувач фельдшерським відділенням

 

Дисципліна викладання:

«Репродуктивне здоров’я та планування сім’ї»

 

Освіта: Донецький державний медичний інститут, 1989р.

 

Стаж педагогічної роботи: 17 років

 

Категорія: «вища».

 

Підвищення кваліфікації  (курси, стажування): ДЗ «Дніпропетровська  медична  академія МОЗ України», 2016р.

 

Педагогічне кредо:

«Вимогливість до студента у поєднанні з повагою до його особистості».

 

Навчально-методична проблема,  над якою працює:

«Формування та розвиток професіоналізму медичних фахівців на заняттях з клінічних дисциплін».

 


Курта Тетяна Анатоліївна

 

Дисципліни викладання: «Медсестринство в гінекології», «Медсестринство в акушерстві».

 

Освіта: Запорізький медичний університет у 1995 році

 

Стаж педагогічної роботи:  16 років

Стаж педагогічної роботи: 15 р.

Категорія: «вища»

 

Підвищення кваліфікації  (курси, стажування): Харківська медична академія післядипломної освіти, 2017р.

 

Педагогічне кредо:

«Твій учитель - не той, хто тебе вчить, а той - у кого вчишся ти". Ричард Бах

 

Поширення  передового педагогічного досвіду на тему:

«Формування комунікативної компетенції майбутнього медичного працівника засобами інтерактивних  та інформаційно-комунікативних технологій».

 

Навчально-методична проблема,  над якою працює:

«Формування та розвиток професіоналізму медичних фахівців на заняттях з клінічних дисциплін».

 


Наша база (кабінети)циклової комісії