Циклова комісія природничо-наукових дисциплін
Проблема, над якою працює циклова комісія:
Підвищення мотивації студентів до активної навчальної діяльності за допомогою міждисциплінарної інтеграції
Викладацький склад
Говоруха С.В. - голова циклової комісії, викладач, «спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії».
Шевченко В.Г. – викладач, «спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії», «викладач-методист».
Каштан Н.О. – викладач, «спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії».
Алексеенко В.В. – викладач
Антонова Т.В. – викладач, «спеціаліст ІІ кваліфікаційної категорії»
Шпонька О.М. – викладач
Коротко про нас
Говоруха Світлана Вікторівна - голова циклової комісії природничо-наукових дисциплін
Дисципліна викладання: «Анатомія людини», «Патоморфологія та патофізіологія».
Освіта: Дніпропетровська державна медична академія, 1999
Стаж педагогічної роботи: 16 років.
Категорія: «вища».
Підвищення кваліфікації (курси, стажування): ДЗ «Дніпропетровська медична академія МОЗ України», курс Анатомія людини, 2018
Кредо: «…Найдосвідченіший педагог ніколи не повинен спинятися на досягнутому, бо якщо немає руху вперед, то неминуче починається відставання» В.О. Сухомлинський
«Неможливо примусити людину щось зробити – треба допомогти їй захотіти зробити це» Льюіс
ППД: Застосування нетрадиційних форм занять з використанням міждисциплінарної інтеграції при вивчені дисципліни Анатомія людини (поширювався в 2016р.)
Шевченко Валентина Григорівна
Дисципліна викладання: «Фармакологія та медична рецептура», «Медична хімія».
Освіта: Запорізький медичний інститут, 1979
Стаж педагогічної роботи: 37 років.
Категорія: «вища».
Звання: «викладач-методист».
Підвищення кваліфікації (курси, стажування):
ДЗ «Дніпропетровська медична академія МОЗ України» Квітень 2016р. – Медична хімія; Січень 2017р. – Фармакологія
Кредо:
«Постійне самовдосконалення, саморозвиток, самореалізація, гармонізація інтелектуальних та моральних якостей. Духовна єдність зі студентами, підтримка їх внутрішніх сил, розуміння та сприйняття студентів».
ППД: «Інноваційні технології та міждисциплінарна інтеграція в системі медичної освіти».
Каштан Наталя Олександрівна
Дисципліна викладання: «Біологія», «Хімія»
Освіта: Криворізький державний педагогічний інститут, 1984
Стаж педагогічної роботи: 23 роки.
Категорія: «вища»
Підвищення кваліфікації (курси, стажування):
Червень 2016р, ДЗ «Дніпропетровська медична академія МОЗ України” з циклу Хімія, Медична хімія.
Лютий 2017р., Харківська медична академія післядипломної освіти, з циклу Біологія та Медична біологія.
Кредо: «Вірте в талант і творчі сили кожного вихованця. Людина – неповторна.» В.Сухомлинський
ППД: «Міждисциплінарна інтеграція при викладанні дисциплін природничого циклу» (узагальнювався в 2017р.)
Антонова Тетяна Василівна
Дисципліна викладання: «Мікробіологія», «Основи біологічної фізики та медична апаратура», «Медична біологія»
Освіта: Дніпропетровський державний університет ім. О. Гончара, факультет мікробіології та вірусології, 2010р.
Стаж педагогічної роботи: 7 років.
Категорія: «друга»
Підвищення кваліфікації (курси, стажування):
Вересень 2013р, м. Київ НМУ, «Мікробіологія»
Лютий 2015р., Дніпропетровська медична академія, «Медико – біологічна фізика».
Кредо: «Найскладніше почати діяти, все інше залежить тільки від наполегливості» Амелія Ергарт.
Алексеенко Володимир Віталійович
Дисципліна викладання: «Фізика та астрономія», «Географія».
Освіта: Полтавський державний педагогічний інститут, 1986р.
Стаж педагогічної роботи: 21 рік
Категорія: «спеціаліст»
Підвищення кваліфікації (курси, стажування): КВНЗ «Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти», 2017р.
Кредо: «Людина повинна оволодівати знаннями всіх наук, які створило людство».
ППД: «Міждисциплінарна інтеграція при викладанні фізики»
Шпонька Ольга Миколаївна
Дисципліна викладання: «Основи психології та міжособового спілкування», «Основи загальної та медичної психології»
Освіта: Національна академія внутрішніх справ, 2017р.
Стаж педагогічної роботи: 1рік
Категорія: «спеціаліст»
Підвищення кваліфікації (курси, стажування): -
Кредо: «Сприяння повноцінному розвитку особистості студента, створення умов в яких студент буде саморозвиватись та самовдосконалюватись».
Наша база (кабінети, лабораторії) циклової комісії